EUR 1.9558
USD 1.8323
CHF 2.0113
GBP 2.2729
CNY 2.5284
you tube
mobile version

Лютеницата - предпочитаната зимнина на българина 

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Лютеницата - предпочитаната зимнина на българина 

mail16:10 | 08.12.2023прегледи 1305 коментарикоментари 0


Над 3 млн. буркана с лютеница са изкупени от магазините на Kaufland България през последната една година. Това сочат данните на най-голямата търговска верига у нас. Според тях лютеницата от собствената й марка „Брей!“ е сред най-търсените консервирани продукти в магазинната мрежа. Независимо от променящите се тенденции в пазаруването, българинът пазарува лютеница целогодишно.

Над 6000 са стоките с изцяло български произход в магазините, като 120 от тях са под марката на ритейлъра „Брей!“, а лютеницата от собствената марка на ритейлъра е сред най-търсените продукти. Над 120 продукта са вече част от асортимента на марката, като всички те се произвеждат на родна земя и са създадени за традиционна българска трапеза. 

„Суровините под марката „Брей!“ са изцяло български. Изискваме специални сертификати за удостоверяване на техния произход и редовно правим лабораторни анализи, за да поддържаме качеството високо. В нашата собствена марка работим изключително устремено в насока да търсим уникални български вкусове и рецепти и типично нашенски вкусове, които да предложим на нашите клиенти.“. Това споделя Кристина Кръстева, ръководител направление „Сухи храни“, Kaufland България. 

Всички зеленчуци, които се влагат в лютеницата, са отгледани в България, като производството преминава през строг качествен контрол. За изготвянето им се работи по традиционни български рецепти, които се надграждат. Например, съдържанието на българска капия в традиционната лютеница, трябва да е минимум 65%.

Съставът на класическа едросмляна лютеница включва печена белена капия, печен белен патладжан, доматен концентрат, слънчогледово олио, сол, захар и подправки. Лютеницата е носител на над 6 отличия в потребителския конкурс „Продукт на годината. 

В Топ 5 „Брей!“ консерви влизат класическа едросмляна лютеница, лютеница по тракийски, с кимион, гювеч и миш-маш. Съвсем скоро ритейлърът пусна в продажба и най-новото си предложение едросмляна пикантна лютеница. Към класическата рецепта е добавен пикантен червен пипер, който придава пикантен вкус и засилва удоволствието от любимата на българите лютеница.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg